onsdag 27. januar 2016

forandringer





Heisann.

Når jeg sier forandringer mener jeg ikke dette bambusfatet selv
om det ble med fra jobb i går *smil* men jeg mener her i
interiørbloggverden. Hvor ble egentlig bloggerne av?







Da jeg begynte å blogge for over fem år siden hadde bloggene
allerede vært en stund men det var på den tiden bloggerne virkelig
begynte å bemerke seg og flere og flere ble kjent med ordet "blogg".
Jeg har aldrig lest andre blogger enn interiørblogger - det har jo
med interesse og gjøre ;) Å gå inn på en blogg var kjempe spennende.
Fra å se kun oppstylede hjem på glanset papir i interiørblader
kunne en gå inn på uredigerte blogger og se hjem hvordan de
fungerte i virkeligheten. Hvordan andre hadde det - og ikke
minst bli kjent med personen bak bloggen og få en god
venn med samme interesse.


bambusfat/bohus, lysetaker loppemarked/eightmood/TGR, urne/plantasjen


Jeg ser at mange av bloggene nå er nesten det samme som
å se i interiørbladene i butikken. Profesjonelt
kamerautstyr, stylede bilder og redigert til det perfekte.
Nå skal ikke jeg kaste stein i glasshus, men jeg savner
at de virkelige hjemmene (og da mener jeg ikke dem
som viser det skitne vaskerommmet sitt for å vise en 
kontrast til interiørbloggerene - æsj, hold de 
skitne trusene for deg selv) kommer mer
frem.

Jeg tror det er flere som tenker som meg -selv om jeg også
elsker å titte innom flotte bilder hos de store
bloggerne *smil* :)
Gi meg gjerne tips om fine blogger jeg kan 
titte innom :)


Håper dere får en fin kveld :-)



Varme klemmer fra meg

















1 kommentar:

Rosa sa...

WORD! Skrev litt om det samme for noen uker siden:-)
Jeg vet ikke hvor de ble av... Mange har gått over til insta, og det er så synd!
Men ikke gi deg, du er ikke alene:-)

Ønsker deg en superfin dag!

Klemmer, Janniche

http://jannichepaulsen.no (tidl Rosa i byen- bloggen)