torsdag 7. april 2016

h e i s a n n








Denne uken har jeg mye fri for jeg har byttet en helg 
og det er så uvant. Jeg er vel i bunn og grunn en rastløs person - så er 
vi alltid så vante med at vi skal vær effektive, travle, være med på alt...
kan liksom ikke gå glipp av noe eller for all del sitte i sofaen for lenge!
Jeg har bestemt meg for at jeg trenger å slappe av..det har vært
mye i det siste og jeg trenger å kjenne at kroppen og hode
faktisk kan kun være hjemme å SLAPPE av ;)
Ikke så lett da, men men *smil* 







Denne uken har det kommet masse nyheter på jobb.
Det er jo en tid på året hvor lyset forandrer seg ute, dagene
blir lengre og vi har lyst å få det nytt rundt oss. Denne marmor-
staken ble med hjem. Har kommet så masse fint inn på 
Bohus nå i både hvit og grønn marmor..lekkert...






I stuen er det ikke så mye nytt ellers. Jeg lengter etter sommeren
og få hagemøbler på plass på terrassen... Har kjøpt ny spisegruppe
til å ha ute på Ikea faktisk. Fallt pladask for noen spisestuestoler der
så det skal være morsomt å få det opp når været blir litt bedre.
Speilet på veggen her i treramme plukket jeg opp på ikea, 
likte formen ;)))


Jeg har noe spennende på gang også forresten. Jeg er bidragsyter
i ett lokalt magasin "Vi bygger nytt" hvor jeg har laget noen sider
om ting som inspirere meg nå. Såklart valgte jeg å skrive om
messing (sukk) og om hvordan vi liker og dekorere
rommene med friske grønne planter :)
Elsker dete bildet forresten fra det Australske
magasinet Insideout!




Håper dere får en fin dag...her er det overskyet.
Jeg skal benke meg i sofaen med en kopp kaffe før jeg skal
hente røveren på skolen ;)



Klemifleng fra meg





(some pics from our livingroom today)










Ingen kommentarer: