torsdag 7. april 2016

Hay Loop


Om ikke så lenge så fyller jeg året. Det er ikke noe
rundt tall eller noe så det er jo ikke noe jeg feirer *smil* ;)
 Jeg var så heldig og fikk denne herligheten 
Hay Loop i messing fra en av mine beste venninner.
Så fin... 









Nå har endelig solen begynt å titte frem etter en grå dag...håper det
holder seg i hele helgen. Bør kanskje gå tur..hadde 
klubb i går kveld og da ble det en del mat, og jeg
har en STOR boks med Ferrero Rocher hjemme
og de er så gode at jeg ikke vet hvor mange
jeg har fortært, haha ;-D
 






Nyt kvelden 











2 kommentarer:

nr.15 sa...

Kjempefine de der :)
Og ha sjokolade liggende, ja det skjer jo...
Klem fra Charlotte

Unknown sa...

Så flott den var!
Passet perfekt hjemme hos deg:)

Kos deg med FR og nyt søndagen :))