torsdag 9. februar 2017

v e v

 
 
 
 



 
 
De siste dagene så har jeg prøvd meg på å veve. Jeg har prøvd meg
på strikking, hekling og kjøpte meg til og med symaskin
for en stund tilbake men har liksom ikke fått noe skikkelig
til...men veving var faktisk enkelt. Jeg fant ingen steder på
nett om hvordan man skulle gjøre så gir noen tips her ;)
 
 
 

 
 
 
Jeg kjøpte veven min til 30 kr på Tiger så dette trenger ikke være
noe dyrt. Du kan også ta en gammel ramme og ta spiker i...det
viktigste er at du har noe å tre tråd på. Jeg har brukt hvit lintråd
fra panduro. Fest tråden så er det bare å sette i gang og veve.
Når du har kommet nesten ned til enden av vevet ditt klipper
du av tråden og knytter to og to ender sammen.
 
 
 


 
 
De siste to dagene har det blitt to små veggtepper her hos meg.
Kjempe koselige da :)) Trådene som henger nederst har
jeg bare knyttet fast til slutt.
 
 
Jeg tar gjerne imot tips fra dere som har gjort
dette før ;)
 
Klemklem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: