mandag 3. juli 2017

mørkere & lunere stue




 
 
 
 
Det var tide på litt forandringer i stuen og jeg har planlagt en stund at
 noen av veggene skulle bli mørkere og lunere. Da jeg plutselig fikk beskjed
at den nye sofaen var kommet rett før helgen var det jo bare å sette i
gang..greit å få det gjort for vi får inn sofaen! Fargevalget var egentlig
enkelt. Jeg har malt med kalkgrå i to rom i huset fra før og den ene
veggen i stuen var allerede malt i den fargen for en liten stund
siden. Jeg elsker at fargen er både lun og kald - alt etter hvordan
lyset er i rommet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gardinene har jeg også fjernet. Jeg vurdere velour gardiner 
da velour er en trend som kommer enda sterkere til høsten...men nå
mens det (endelig) er sommer får vinduene være åpne og fri
for tekstiler ;)
 
Nyt uken...her er det en supertravel uke før ferien vår
begynner neste uke.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: